Sc Cameleon By Timeea Mare Srl
Nr. Înmatriculare: J40/5126/2017
CUI: 37377990
Expediere
Imediat ce comanda a fost plasată, aceasta este pregătită. Expedierea se realizează în general în termen de minim 3 zile lucrătoare și maxim 30 zile lucrătoare.
Urmărirea comenzii
Se face folosind numărul AWB primit în emailul/sms-ul de confirmare a expedierii, pe site-ul companiei de curierat.
Modalități de livrare
Modalitățile curente care se pot folosi pentru a intra în posesia produselor sunt: livrare prin curier.
Costuri de livrare
Costul de livrare este suportat de client. Acesta va fi afișat la finalizarea comenzii în Coș. Livrarea se va face prin Fan Courier.
Vei fi anunțat/ă când coletul a plecat de la noi.
Din momentul în care predăm coletul curierului, produsele pot ajunge la tine în 1-2 zile lucrătoare (excepție sâmbătă și duminica și zilele de sărbători legale), la adresa pe care ne-ai transmis-o. Există totuși și situații în care coletul va ajunge la tine după mai mult de două zile, dar de regulă acest lucru depinde de curier. Din acest motiv nu putem garanta un timp minim de livrare.
Condiții de livrare
Sc Cameleon By Timeea Mare Srl va asigura ambalarea corespunzătoare a produselor și va asigura transmiterea facturii fiscale finale.
În cazul în care un produs nu este disponibil, Sc Cameleon By Timeea Mare Srl va informa clientul despre această situație.
Clientul va fi contactat telefonic de către Curier în prealabil pentru a obține confirmarea prezenței acestuia la adresa și ora selectate în momentul validării Comenzii pe site.
Clientul se obligă să fie prezent la adresa de livrare indicată, în intervalul orar selectat, în caz contrar acesta va suporta taxa de transport aferentă unei posibile noi livrări. Intervalul orar va putea fi modificat, ulterior selectării, doar cu acordul Curierului.
Detaliile de livrare a produselor, incluzând dar nelimitându-se la timpul necesar livrării, nu constituie o obligație contractuală din partea Sc Cameleon By Timeea Mare Srl , fără ca vreo parte să poată să pretindă celeilalte daune-interese, în cazul în care oricare parte poate fi sau este prejudiciată în orice mod de pe urma încălcării acestora.
Clientul se obligă să semneze bonul de livrare (AWB) prezentat de către curier la livrarea produselor comandate. De asemenea, clientul va verifica dacă produsele sunt deteriorate sau dacă există lipsuri. Orice probleme tehnice sau defecte descoperite la deschiderea coletului trebuie aduse la cunoștința comerciantului în cel mult 24 de ore de la data livrării.

