Sc Cameleon By Timeea Mare Srl
Nr. Înmatriculare: J40/5126/2017
CUI: 37377990
Potrivit dispozițiilor OUG 34/2014 privind protecția consumatorului la încheierea și executarea contractelor la distanță: “Consumatorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 14 zile de la primirea produsului sau, în cazul prestărilor de servicii, de la încheierea contractului”.
Produsele comandate pe Timeeamare.ro pot fi returnate în termen de 14 zile calendaristice din momentul primirii coletului de către dvs. În acest caz, taxele de transport vor fi suportate de către cumpărător.
În cazul în care produsul prezintă un anumit defect la livrarea acestuia, aveți obligația să anunțați telefonic sau în scris, la adresa de email comenzi@Timeeamare.ro, în termen de 24 ore. Noi ne vom asuma răspunderea și vom înlocui produsul în limita stocului disponibil. În cazul în care produsul nu se mai află pe stoc, iar dvs. nu doriți un alt produs în schimbul celui deteriorat, vom urma pașii de retur și ulterior vom restitui contravaloarea comenzii dvs. Taxa de transport pentru retur va fi suportată de către noi. În cazul în care nu respectați această condiție, returul nu va fi acceptat, urmând să se întoarcă la dvs.
Conform art. 16 lit. c din O.G. 34/2014, în cazul în care consumatorul (Cumpărătorul) optează pentru achiziționarea unor produse personalizate în mod clar, confecționate după specificațiile indicate de către consumator (Cumpărător), produsele suferind astfel modificări la cererea Cumpărătorului, acesta acceptă faptul că produsele de acest fel nu se returnează și nu se pot înlocui, fiind exceptate de la dreptul de returnare.
Urmează pașii de mai jos pentru a solicita un retur:
Notifică în scris la adresa de email: comenzi@Timeeamare.ro referitor la coletul pe care urmează să îl returnezi.
Expediază comanda de retur împreună cu Formularul de Retur completat inclus
După primirea produselor returnate, Sc Cameleon By Timeea Mare Srl va verifica produsele primite.
În termen de maxim 14 zile calendaristice de la recepționarea returului, vei fi notificat via e-mail cu privire la statusul restituirii contravalorii produsului/produselor returnat(e), în contul specificat în Formularul de Retur.
Cheltuielile directe de returnare a produselor sunt suportate de către cumpărător conform legislației în vigoare (O.G. 34/2014). Este necesar ca produsul să fie trimis către noi printr-un curier organizat de dvs.
Pentru returnarea produselor este necesar să ambalați produsele în ambalajul original. Dacă acest lucru nu este posibil, vă rugăm să ambalați produsele într-un mod corespunzător și să vă asigurați că produsele vor fi trimise în siguranță și nu vor fi deteriorate în timpul livrării.
Nu vor fi acceptate colete trimise cu ramburs. Nu vor fi acceptate colete retur trimise cu plata transportului la destinatar, plata transportului fiind suportată de către dvs.
Orice produs pe care îl vei returna trebuie să nu fie folosit sau deteriorat. Produsul trebuie să fie însoțit de toate etichetele și ambalajele originale (conform legii 249/2015, art. 16(8)). Te rugăm să folosești un ambalaj protector pentru expediție, dacă se poate cel original. Produsul nu este primit dacă este zgâriat, deteriorat, dacă nu are etichetele intacte ori dacă îi lipsesc accesorii. Nu sunt acceptate drept retur produsele folosite, cu urme de uzură.

